• وبلاگ : بصيرت ايراني
  • يادداشت : اعترافات جنگير دستگير شده پخش ميشود
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + كوچك 

    مثل هميشه در طي اين سي سال گذشته باز هم ديواري کوتاه تر از انجمن مظلوم حجتيه پيدا نکردند تا تهيه و تکثير سي دي ظهور نزديک است را به گردن اين يتيم بي پناه بيندازند . الحمدلله که تهيه کنندگان اين سي دي دستگير و خظ دهندگان فکري آن هم معرفي شدند و دروغگويان و تهمت زنندگان هم رسوا شدند و معلوم شد که اين افراد نه تنها هيچگونه ارتباطي از قبل و بعد با انجمن نداشته اند بلکه از دشمني هم فرو گذاري نکرده بودند .!
    حالا بايستي منتظر باشيم تا ببينيم سناريوي بعدي براي لگد مال کردن انجمن حجتيه چيست ولي به نظر ميرسد اين زلزله 9 ريشتري ژاپن و تمام حوادث طبيعي ارضي و سماوي هم زير سر اين انجمن حجتيه موذي !!!! باشد .والله اعلم

    شيوه مافيائي است که براي امان از تيررس ديگري را جلو مي اندازند تا تيرها به او بخورد و تيرانداز به او مشغول شود و خودشان در حاشيه امن قرارگيرند!
    سي سال است جناح هاي قدرت خواه ،براي گريز از تيررس هجمه افکار عمومي ،با جلو انداختن سيبلي مثل حجتيه، رسوائي خود در خيانت به خدا و مردم را به تاخير مي اندازند .خوب تا کي؟خدا را هم مي شود فريفت؟!

    سي سال توطئه براي خدشه دار کردن يک جريان سالم و فراگير مذهبي که بر خلاف همه جريانات منحرف سياسي در سي سال اخير همواره معتقد به اطاعت و پيروي از روحانيت اصيل و خط مرجعيت بوده است کافي نيست که هيولاي انجمن حجتيه را که ساخته و پرداخته جريانات وابسته به استعمارگران غربي است از ادبيات سياسي ايران حذف کنيم .

       1   2      >